Cégtörténetünk

 

Az 1974 óta működő akkumulátor kis- és nagykereskedésünkben autó-, motor-, tehergépkocsi akkumulátorok széles választékával várjuk kedves vásárlóinkat.

Cégünk 2007-ig akkumulátorok gyártásával is foglalkozott, így lett országosan ismert és elismert a Lesti akkumulátor márkanév. Jelenleg a Lesti címkés akkumulátorok a magyar Jász Plasztik gyárából kerülnek ki.

Üzletünkben nem csupán megvásárolhatja gépkocsija elengedhetetlenül szükséges tartozékát, hanem a multi cégekkel ellentétben szakembereink ingyenes átvizsgálás után be is szerelik Önnek az akkumulátort autójába. Az esetleges garanciális panaszokat helyben kezeljük, bevizsgálás szükségessége esetén ingyenesen csereakkumulátort biztosítunk a bevizsgálás időszakára. (Az emberi mulasztásból vagy a gépkocsi hibájából adódó problémák (éjszakára rajta hagyott világítás vagy rádió, generátor hiba, elektromos zárlat stb.) következtében lemerülő akkumulátor nem minősül garanciális problémának, de az átvizsgálás után a hibát jelezzük, és amit lehet, azt kijavítjuk.

 

Üzletünk áraival igyekszik tartani a versenyt a bevásárló központokkal, mert úgy gondoljuk, hogy az akkumulátor nem az a termék, melyet a polcról leemelve egyszerűen a kosárba tehet az ember. Hiszen akkumulátor vásárlása esetén számos paramétert kell figyelembe venni ahhoz, hogy a választásunk megfelelő legyen. A kiválasztás mellett az akkumulátor beszerelését is érdemes szakemberre bízni.
Az elfogadható árak, a segítőkész szakemberek mellett nálunk a minőséget is megkapja, és biztos lehet abban, hogy az autójába kerülő akkumulátor új és frissen töltött.

Akkumulátor logó

 

Az akkumulátorok rövid bemutatása tevékenységünk kezdetétől napjainkig…

 

 

Az 1970-es években gyártott akkumulátoroknak edénye gumiból volt, tetejük szurokkal volt befedve. A cellákat összekötő hidak még kívűl helyezkedtek el.
Ezeknek az akkumulátoroknak celláit cserélni lehetett, tehát a zárlatos akku javítható volt. Leggyakoribb 6V-os autó típus a Trabant 601-es volt.

 

Az 1980-as években teret hódított a 12V-os Bal+ os Zsiguli akkumulátor.
Edényzete kemény bakelitből volt, viszont a tetejét még mindig szurokkal fedték, hogy az akku nyitható, cellái cserélhetők legyenek. Manapság igazi kincs, egy OT vizsgán, autóban bemutatott darab.

 

 Az 1990-es években megérkezett a nyugat szele, a 12V-os Jobb+ os külföldi autókba való akkumulátor. Műanyag edényzetét összesütötték a műanyag fedelével, így az akkumulátor bonthatatlan volt, cellazárlat esetén már nem lehetett javítani. Egyszer használatos darab, az akkumulátorok tömeggyártásának beindításához.

 

A 2000-es években már csökkentett gondozást igénylő és magasabb indítási teljesítményű akkumulátorokat gyártottak, hogy az autók növekvő elektromos berendezésének is megfeleljenek.

 

 

A 2010-es években napjainkban, már gondozást nem igénylő kálciumos zárt-rendszerű akkumulátorokat gyártanak, még magasabb indítási teljesítménnyel.